Aktualności

Wycieczka do Biskupina

29 maja 2012 roku o godz. 6.30 klasa III S.P. wyruszyła na wycieczkę do Biskupina i w jego okolice. Najpierw odwiedziliśmy rezerwat archeologiczny w Biskupinie. Czekała tam na nas pani przewodnik, która  przekazała dużo ciekawych informacji na temat historii Polski.

Widzieliśmy drewniana osadę otoczona murem obronnym. W środku znajdowały się zrekonstruowane domy zrobione z trzciny i drewna. Wewnątrz nich można było zobaczyć naczynia z gliny, drewniane meble i dawne narzędzia pracy.  Niektórzy z uczniów próbowali strzelać z luku. Widzieliśmy również miejsce, w którym kręcono film „Stara Baśń”. Wizyta w Biskupinie przybliżyła nam wiadomości o życiu codziennym Piastów.  Później wybraliśmy się w rejs statkiem po Jeziorze Biskupińskim. Następnie  pojechaliśmy autobusem do Wenecji, aby zobaczyć dawne lokomotywy i wagony w Muzeum Kolei Wąskotorowej. Zwiedziliśmy tez pobliskie ruiny zamku „diabła weneckiego”. Ostatnim miejscem, jakie zobaczyliśmy, była miejscowość Imiolki, gdzie podziwialiśmy Bramę III Tysiąclecia – Rybę.
     W drodze powrotnej wstąpiliśmy na lody do Mc Donalda. Wycieczka była udana. Dopisała nam również ładna pogoda. Pełni wrażeń około godz.18.00 wróciliśmy do Bukowca Górnego.

© 2017 SP Bukówiec Górny. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Odwiedza nas 647 gości oraz 0 użytkowników.